Drömsituation

Förra veckan fick jag glada nyheter, jag fick jobbet, jobbet som jag inte berättat för er att jag sökt! Det känns sjukt bra och jag kommer kunna sova så gott hela hösten! Nu när hösten närmat sig så har jag lite lätt fått panik ibland, stressen över att bli klar i skolan men kanske inte få ett jobb, vad gör jag då? Går tillbaka till de gamla? Arbetslös? Mammaledig? Nej skönt er i väggen alla ångestframkallande frågor för jag har fått JOBB!! En heltidstjänst som tandsköterska med lite uppdrag utöver, bland annat att ta hand om BVC, det känns rätt, så rätt! Den 8:e januari har jag gjort sista praktikdagen och måndagen efter den 11:e börjar jag! 
Drömsituation för oss! Ska såklart firas! 
Där satt den! Första intervjun och allt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback