Stanna tiden

Har tänkt kriva så många gånger nu men tiden har liksom inte funnits!
Mallorca var fantatiskt, precis som vi förväntat oss och de levde verkligen upp till de jag förväntat mig. Pojkarna hade det underbart som fick bada, vara med farmor och äta hur mycket glass de ville!
 
tillbaka till vardagen men trotts detta har jag massor av kort veckor framför mig, både skönt och inte, älskar mitt jobb och mina kollegor ger mig så mycket bra energi och vi har så roligt så jag vill inte vara ledig :D
 
här kommer lite från vår semester!
Stort tack till världens bästa Farmor/svärmor/mamma, du är en klippa oc vi klarar oss inte utan dig!
 
Nej nu somnar jag sittandes nästan God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback